In de marketingbudgetten, bedoel ik.
Niets is zo makkelijk te schrappen als het marketingbudget. De communicatie wordt gehalveerd. De plannen on hold gezet. U kent het wel....
Nu de zakenbanken in de VS als herfstblaadjes van de bomen tuimelen, en de beurzen ernstig in mineur zijn, wordt ook hier iedereen zenuwachtig.
Ik heb gisteravond mijn spaargeld maar weer van die vage IJslandse-bank-met-die-ongekend-hoge-rente gehaald en weer veilig (?) bij de ING gedropt.
Binnen ondernemingen speelt men ook weer op safe. U heeft voor de vorm nog wat verzet gepleegd maar in de begrotingsgesprekken met de bazen bent u toch al snel 25 tot 30 procent van uw budget verloren.
U heeft het al eerder meegemaakt en kent dat spel wel, maar is het ook verstandig om zo te reageren? Of blijft u gewoon rustig zitten nu u geknipt en geschoren wordt?
Stem!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!