Nederlandse hoofd PR bij The Body Shop

De 29-jarige Pleun van Akkerveeken is benoemd tot hoofd PR van The Body Shop. Van Akkerveeken is verantwoordelijk voor het wereldwijde PR-beleid van het cosmeticaconcern en rapporteert rechtstreeks aan directeur Susan Falk. Van Akkerveeken werkte onder meer voor Marie Claire en was PR-manager bij Lau-ra Ashley. Haar laatste functie was hoofd communicatie bij de Arcadia Group.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

The Body Shop zat al enige tijd zonder hoofd communicatie wereldwijd, na het vertrek van Gavin Grant naar Burson-Marsteller. Met de komst van Van Akkerveeken is het ‘global PR-team’ dat verder bestaat uit drie senior-adviseurs compleet. Een van Van Akkerveekens eerste taken zal zijn om het Britse PR-team op orde te brengen. The Body Shop, bekend als een van de pioniers op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen, is dit jaar na jaren van verliezen, voor het eerst uit de rode cijfers. Alleen op de Britse thuismarkt wordt nog steeds geen winst gemaakt.

(Bron: PR Week UK)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie