Natwerk breidt team uit met twee creatieve duo's

Het bureau wil de koers van verdere professionalisering en groei doorzetten.

Natwerk breidt team uit met twee creatieve duo's
Katharina Goetzendorfer & Susan Zwijgers

Bureau Natwerk start het nieuwe jaar met vier nieuwe creatieven. Het betreft de duo’s: Katharina Goetzendorfer & Susan Zwijgers en Bas den Bode & Niek van Beek. De vier starten een maand na de vorige bureau-aanwinst: Jens Bezemer als strategy director. Met de nieuwe creatieve duo’s wil het bureau de koers van verdere professionalisering en groei doorzetten.

Natwerk laat weten dat de Goetzendorfer en Zwijgers beide overkomen van Havas Lemz, waar zij ook een tweetal vormden. Zwijgers was als creative copywriter verantwoordelijk voor de woorden en art director Goetzendorfer voor het visuele spektakel.

Natwerk breidt team uit met twee creatieve duo's
Natwerk breidt team uit met twee creatieve duo's Bas den Bode & Niek van Beek

'Jong team'

Zwijgers vertelt over de bureauwisseling: ‘De reden voor ons om naar Natwerk te komen is het jonge team daar en de grote drang om te maken, maken, maken.’ Goetzendorfer vult aan: ‘Natwerk weet als geen ander hoe je merken laat opvallen. En dat gaat lang niet meer alleen om activaties, er worden ook merken gebouwd. Wij hopen met onze liefde voor merken bouwen aan dat laatste bij te dragen.’

Opvallend werk

Volgens Natwerk timmeren Den Bode en Van Beek ook al langer samen aan de weg. Zij waren hiervoor onder andere werkzaam bij N=5, Etcetera en Merkle. Den Bode als copywriter en Van Beek als Art Director.

Het duo zegt over hun aanstelling: ‘Al vanaf de academie zien we Natwerk opvallend werk maken en dat heeft ons altijd aangesproken. Wij denken als team altijd erg breed, ieder medium is interessant. Dat zien we ook bij Natwerk. We hopen hier opvallend werk te maken zodat er ooit mensen les krijgen over onze campagnes.’

Meer A-merken

Pepijn Rooijens, creative director bij Natwerk vindt het uitdagende tijden en is trots dat Natwerk zich in een opwaartse spiraal bevindt: ‘We merken dat naast spraakmakend activatie en PR-werk, steeds meer A-merken ons weten te vinden. Ook doen we meer herpositionering-klussen en daar hebben we extra hersens en handjes voor nodig.’

Lees ook: 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie