Nathalie Peters heeft aangeven per 1 september haar functie als head of digital transformation bij IPG Mediabrands Benelux neer te leggen. Na vijftien jaar diverse functies in het digitale domein binnen de groep te hebben vervuld, kiest zij ervoor haar carrière een nieuwe wending te geven en voor zichzelf te beginnen.
Als managing director initieerde Peters de digitale bureaus digilogue, Reprise, Cadreon (RTB) en Spring Creek (social). Vanuit haar functie als head of digital transformation bepaalde ze de digitale koers van de groep en bewaakte ze de implementatie. Daarnaast is ze momenteel ruim vijf jaar voorzitter van IAB Nederland.
Ondernemerschap
Peters: 'Vanzelfsprekend is het afscheid nemen van IPG Mediabrands en van zoveel prachtige collega’s een grote en emotionele stap. Toch geeft het loslaten van deze zekerheid en comfort mij heel veel energie en daarom weet ik dat het goed is zo en dat de tijd rijp is voor iets nieuws, het ondernemerschap.'
Details over wat ze gaat doen, maakt ze in een later stadium bekend.
CEO Diederik Breijer kondigde in april zijn vertrek aan bij IPG Mediabrands Benelux.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!