Naomi van Stelten new business director Clever°Franke

Van Stelten was eerder werkzaam als directeur bij o.a. Johnny Wonder, Grrr en als client manager bij Mirabeau.

Naomi van Stelten is per 15 maart aangesteld als de new business director van data design en technology consultancy Clever°Franke. Van Stelten was eerder werkzaam als directeur bij o.a. Johnny Wonder, Grrr en als client manager bij Mirabeau.

'Met de brede ervaring van Naomi kunnen wij als bedrijf de volgende fase van groei in om onze opdrachtgevers nog beter van dienst te zijn', reageert mede-oprichter Thomas Clever.

Van Stelten: 'Wat mij aanspreekt aan Clever°Franke is de samenwerking van zeer getalenteerde design, technologie en data specialisten die uit complexe informatie, goed functionerende en aantrekkelijke producten weten neer te zetten. Hierdoor bieden ze unieke nieuwe data gedreven mogelijkheden voor hun opdrachtgevers.'

Clever°Franke ontwikkelde de afgelopen jaren grote data gedreven digitale platformen voor o.a. Warner Music Group, Elsevier (RELX) en Cisco Systems. Daarnaast ontwierp C°F ook de huisstijl voor de 2020 en 2021 editie van het Eurovisie Songfestival. Met vestigingen in Utrecht, Chicago en Dubai heeft het bedrijf een flinke groei doorgemaakt. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie