De vestiging in São Paulo volgt ruim twee jaar na de opening van BSUR Shanghai.
BSUR São Paulo gaat werken voor zowel nationale als internationale merken in de Latijns-Amerikaanse regio.
BSUR werkt al jaren voor internationale klanten, als merkadviesbureau en als full service creatief bureau. Zo behandelen de kantoren in Amsterdam en Shanghai internationale accounts als Glenmorangie whisky, Moxy hotels (Marriott), en eerder ontwikkelde BSUR internationale merkconcepten en communicatieplatforms voor Davidoff, O’Neill, Wrangler, SCA en Mini.
Ivan Ferraz Mendes Reis (33, foto) heeft ruim tien jaar ervaring in merkadvies en communicatie, met name voor lifestyle- en retailmerken, bij Braziliaanse bedrijven als Basilar Strategic Alliances, ‘Inbrands’en Agua de Cheiro.
Hij licht toe: ‘De Zuid-Amerikaanse regio en Brazilië in het bijzonder bieden belangrijke kansen voor de BSUR Groep en haar ‘Concepting’-benadering. Veel Braziliaanse merken willen hun merkoperaties op een hoger professioneel niveau brengen.’
BSUR ceo Jan Rijkenberg: ‘Brazilië is een dynamische, ondernemende markt, en veel nationale en internationale ontwikkelingen op het Zuid-Amarikaanse continent komen samen in São Paolo.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!