N=5 trekt strategy director en creatieven aan

Op account is bovendien Joost van der Pol begonnen. Aanleiding voor de uitbreiding is een aantal recent gewonnen klanten.

Bij N=5 zijn twee nieuwe teams begonnen. Afgelopen maand zijn Pieter Perry & Alex Herwig, respectievelijk afkomstig van sunshine en sausages en 180, gestart. Zij werkten al eerder samen. N=Content versterkte zich met Tim van Aerschot (ex Glasnost) en Aimée Schuurmans (ex Boomerang). Volgens creative director Thijs Bontje was het bureau op zoek naar een mix van conceptuele en redactionele creativiteit en word de creatieve vloer nog verder uitgebouwd. Aanleiding voor de uitbreiding is de winst van opdrachtgevers als Melkunie, Picnic, Shoeby, Stedin en KVK. 

Binnen het account team is Joost van der Pol gestart. Hij komt van Alfred en waar hij het onderdeel Freddie heeft opgezet. Ook op strategie is versterking gezocht. Binnenkort begint Ira Spits als strategy director. Spits deed ervaring op bij TBWA\ en Dawn en gaat invulling geven aan de marktstrategieën van de nieuwe klanten. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie