Overslaan en naar de inhoud gaan

Money Matters: Thomas Zwart, directeur Capital C

In de rubriek Money Matters vragen we mensen uit het vak naar hun koopgedrag, hun merkvoorkeur en -afkeer en stellen we ze de 'jackpotvraag'
Thomas Zwart - Directeur Capital C
Thomas Zwart - Directeur Capital C
© Foto: Marijn Scheeres
Thomas Zwart - Directeur Capital C
Thomas Zwart - Directeur Capital C
© Foto: Marijn Scheeres

Wat is je mooiste aankoop ooit?

'Ik heb vorig jaar een kunstwerk van George Heidweiller gekocht en elke keer als ik de woonkamer inloop ziet het er weer anders uit. Ik heb er elke dag plezier van.’

Aan welke producten geef je te veel geld uit?

'Ik ben een klassieke Apple-fanaat en wil altijd de nieuwste iPhone. Daarnaast ben ik dol op lekker eten met goede wijn. En twee keer per jaar ga ik los qua kleding.'

Welk merk brengt je van A naar B?

'Ik heb mijn auto verkocht en ben sinds kort fan van Sixt Share, gebruik regelmatig Uber en daarnaast fiets ik rond op mijn oude oma-fiets.' 

Capital C Amsterdam
Capital C Amsterdam

Om welke aankoop lach je je vrienden (stiekem) uit?

'De eerste “originele” leesbrillen zijn gesignaleerd.'

Ben je een impulskoper, twijfelaar of uitzoeker?

'Impulskoper. En als er levertijd zit op iets dat ik graag wil hebben, dan haak ik af. Verkopers die zeggen dat ze die broek misschien in een ander filiaal hebben, hebben een achterstand.'

Koop je je luiheid af?

'Yep. Ik heb een hele aardige werkster en breng mijn was naar de wasserij. De tijd die ik over heb, gebruik ik om naar een museum te gaan, te hockeyen, met familie te zijn of om gewoon te werken.'

Van welke aankoop krijg je nu nog pijn in je buik?

‘Van een racefiets. Ik vind er niets aan na vele pogingen.’ 

Met welk merk wil je niet gezien worden?

'In een Action-winkel.' 

Je hebt de jackpot gewonnen! Wat koop je als eerste?

'Klein, houten chalet met open haard in de bergen langs een mooie ski-piste.'

Het interview met Zwart is terug te vinden in de novemberereditie van het vakmagazine Adformatie.

related partner content for mobile comes here

Lees ook:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in