USP Marketing PR gaat Merk Fryslân adviseren bij de ontwikkeling van PR-activiteiten voor de promotie van bestemming Friesland, de Waddeneilanden en Leeuwarden en fungeert als sparringpartner voor de campagne Leeuwarden-Fryslân 2018.
Martin Cnossen, Directeur Merk Fryslân, is enthousiast over de nieuwe samenwerking: ‘Wij hebben voor USP Marketing PR gekozen vanwege hun creatieve werkwijze en expertise in de reiswereld. Friesland is een bestemming die niet in één hokje te plaatsen valt en USP begrijpt hoe onze boodschap het beste over de bühne gebracht kan worden.’
Jeannette Spits, Strategic Director van USP Marketing PR vult aan dat Friesland een bestemming naar hun hart is. ‘Als fans van Friesland combineren we voor dit mooie project onze persoonlijke passie met een professionele visie. Friesland is een provincie die klaar is om ontdekt te worden door de Nederlandse vakantieganger. Het positioneren van Friesland als een ‘must visit’-bestemming vergt een continue en consistente PR-aanpak, waar we vol enthousiasme mee aan de slag gaan.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!