Kluin verlaat DDB New York om executive creative director & head of art and design bij Deutsch New York te worden. Bij DDB, waar hij sinds 2011 werkte, was hij creatief eindverantwoordelijk voor Reebok. Ook werke hij voor de New York Lottery ('Yeah, that kind of rich') en de WaterIsLife-campagne.
Bij Deutsch gaat Kluin werken op het wereldwijde Acuvue-account en op een nieuw account dat binnenkort bekend wordt gemaakt. Hij rapporteert aan chief creative officer Kerry Keenan.
Voor DDB werkte Kluin voor Y&R en Saatchi & Saatchi NY waar hij zijn carriere lanceerde door in de eerste 2 jaar acht Cannes Lions te winnen. Het leverde hem de afgelopen jaren plekken in lijstjes op als Most awarded art directors (Creativity), Top 50 Young Creatives (New York Art Directors Club) en Top Graduate (AdWeek).
In Nederland werkte Kluin maar kort als junior bij Storm in Rotterdam, waarna hij naar Hamburg vertrok om een opleiding aan de Miami Ad School te volgen.
NY Lottery
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!