Melanie Harland coo Colourcake

Ze werkte eerder onder meer voor Tommy Hilfiger en Wieden & Kennedy.

Creative content agency Colourcake heeft een nieuwe organisatiestructuur en strategie. Daarom is het directieteam per 1 september uitgebreid met Melanie Harland. Ze treedt toe als chief operating officer.

Harland was eerder global operations director bij fashion brands (onder meer Tommy Hilfiger) en bij internationale bureaus als Wieden+Kennedy, Ogilvy en DDB..

Robert Chevalier, directeur Colourcake: 'We kennen Melanie al meer dan twintig jaar. In haar tijd bij Wieden & Kennedy en later bij Tommy Hilfiger hebben we zeer intensief samengewerkt. Door de groei die we hebben doorgemaakt, hebben we onze organisatie opnieuw bekeken. Dit heeft geleid tot de opdeling in drie cellen -Create, Produce en Care - waarbij in elke cel creatieve content centraal staat, maar elke entiteit kan zich focussen op zijn sterkste competentie. Create is voor contentcreatie, Produce content/print-productie en Care content-management & -tech. Met de komst van Melanie gaan we de volgende fase van professionalisering en groei in.'

Melanie Harland: 'Bij operations gaat het voor mij om het creëren van een door mensen gedreven proces om het bedrijf te ontwikkelen tot een echt creatief bedrijf dat vertrouwd wordt en waarmee het fijn is om samen te werken.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie