Het team van MediaMonks in Singapore werkt al aan grote regionale campagnes voor bureaus als BBDO, BBH en Saatchi & Saatchi. Het Aziatische kantoor zal worden geleid door Joris Pol, die eerder betrokken was bij de opening van het kantoor in Londen.
Victor Knaap (ceo MediaMonks): ‘Tijdens mijn bezoek aan Singapore het afgelopen jaar werd duidelijk dat geen enkel ander lokaal bureau onze digitale expertise aanbood. Wij geloven dat het bouwen van een solide relatie met onze partners het beste business model is; het creërt de meeste waarde voor iedereen. Nu kunnen we dat ook voor de Aziatische markt doen.’
Joris Pol (managing director MediaMonks Singapore): ‘Singapore is het reclamehart van Azië. Het is vanzelfsprekend dat ik van deze omgeving hou; er is ontzettend veel talent en ambitie bij de bureaus waarmee we werken, vooral als het aankomt op digital en mobile. Onze werkwijze is hetzelfde als onze processen in Europa en Noord-Amerika: de bureaus bedenken het grote idee en wij zorgen voor een scherpe uitvoering.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!