Blokker heeft vandaag de ervaren retail-marketeer en strateeg Bas Verheijen benoemd tot directeur Marketing & Formule. Verheijen is een van de mede-oprichters van de online supermarkt Picnic. Daarnaast heeft hij eerder vernieuwing in gang gezet bij C1000, Albert Heijn, Ahold en Procter & Gamble. Hij rapporteert aan de algemeen directeur Blokker, Casper Meijer die tevens CEO is van Blokker Holding.
Verheijen (1969) begon zijn carrière bij Procter & Gamble waar hij werkte als marketing director voor de Benelux en onder andere Pringles in de supermarkt introduceerde. Na 10 jaar maakte Verheijen de overstap naar Ahold.
Hij was als senior vice president marketing van Albert Heijn verantwoordelijk voor marketinginitiatieven als ‘Harry de Supermarktmanager’, de WK-Wuppie-campagne en het jaarlijkse kortingsfestival ‘Hamsteren’. In 2008 werd hij marketing & formatdirecteur bij C1000 met als belangrijkste uitdaging de herpositionering van het verzelfstandigde C1000.
In 2015 was hij medeoprichter en marketing directeur de online supermarkt Picnic. In maart 2017 trok hij zich terug uit de leiding van de startup.
Beeld: Ilya van Marle
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!