Mark de Jonge (50) is aangesteld als uitgever van Bindinc, dat onder meer tv-gidsen in het portfolio heeft. De Jonge werkte eerder onder andere bij creatief bureau Jump! Retail en het marketingteam van Praxis. Hij wordt lid van het managementteam van Bindinc en verantwoordelijk voor alle gedrukte televisiegidsen en magazines.
Transitie naar digitaal
‘In onze transitie van traditionele uitgever naar digitaal mediabedrijf is het belangrijk onze legacy te koesteren. Met de komst van Mark de Jonge versterken wij opnieuw onze printactiviteiten, nog steeds een belangrijk onderdeel van onze business’, zegt ceo Gabrielle de Jong.
‘Met al zijn ervaring en focus op de consument is Mark de juiste persoon om in de doorlopende optimalisatieslag en schaalvergroting het belang van de lezer centraal te houden. Tevreden abonnees zijn tenslotte de eerste voorwaarde voor onze winstgevendheid op de lange termijn en het verder uitbouwen van onze leidende positie in Nederland.’
Mark de Jonge: ‘De uitgeverij van Bindinc. bevindt zich in een uitdagende markt. Het draait om de juiste balans tussen kwaliteit leveren aan onze lezers, intelligent produceren en commercieel interessant zijn voor adverteerders. We blijven met onze sterke, ervaren teams bouwen aan de beste en slimst gemaakte televisiegidsen van Nederland.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!