Marjolijn Meynen weg bij Bijenkorf

Het warenhuis reorganiseert en verkleint de directie. Meynens baan vervalt per 1 maart.

Marjolijn Meynen

Marjolijn Meynen, cmo bij de Bijenkorf, verlaat het bedrijf per 1 maart aanstaande. Dat maakt zij bekend op Linkedin. ‘Vandaag is mijn laatste werkdag bij de Bijenkorf.’

Meynen schrijft dat de Bijenkorf heeft besloten om het servicekantoor te reorganiseren en daarmee ook de directie te verkleinen. ‘Mijn baan komt daarom per 1 maart te vervallen en de afdeling Creative & Marketing die staat voor de Klant, Creativiteit en Communicatie, wordt samengevoegd met Store Operations en Technologie & Omnichannel.'

Meynen werkte sinds 2016 voor De Bijenkorf. Ze was afkomstig van het Rijksmuseum, waar ze sinds 2008 hoofd communicatie & marketing was en verantwoordelijk was voor de heropening in 2013. De vooruitstrevende en creatieve communicatiestrategie hiervoor leverde haar de titel Communicatievrouw van het Jaar 2013 op.

Sabbatical

Meynen zegt ‘na bijna 7 jaar hard werken voor het mooiste warenhuis van Nederland’ te gaan genieten van zomer-sabbatical.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie