Marianne Aalders nieuwe pr & communicatiemanager Madurodam

Themapark moet meer grote verhalen over Nederland gaan vertellen.

Marianne Aalders (38) is de nieuwe PR & Communicatie Manager van Madurodam. In haar functie is ze verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitrol van de binnen- en buitenlandse PR en mediastrategie van het succesvolle Haagse themapark.

Ook is zij het vaste aanspreekpunt voor bloggers, online influencers en samenwerkingspartners uit de toeristische sector en de travelbranche.

Belangrijke aandachtsgebieden voor de komende jaren zijn onder meer de reeds ingezette transformatie van Madurodam naar themapark over de grote verhalen van Nederland, en de toekomstige uitbreiding.

Eerder was Aalders werkzaam als senior PR consultant bij het Amsterdamse bureau Creative Venue PR.

Ze werkte onder meer mee aan projecten voor bol.com, OHRA, HAK, LeasePlan Bank en LeasePlan Nederland.

Aalders begon haar carrière als adviseur bij het Reputation Institute onder leiding van prof.dr. Cees van Riel. Ze studeerde Bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam, met als specialisatie corporate communicatie en reputatiemanagement.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie