Margriet de Kroon is begonnen in haar nieuwe rol als marketing director van TicketSwap. Hiervoor vervulde ze een vergelijkbare rol binnen datingapp Inner Circle. ‘Ik was toe aan een nieuwe uitdaging en liep tegen deze rol bij TicketSwap aan. Ik hou zelf ook van festivals en concerten, dus het past goed bij me en ik vind het leuk om te mogen bijdragen aan een bedrijf waar ik geloof in het product en waar veel kansen liggen voor verdere internationale groei.
Bij TicketSwap is De Kroon verantwoordelijk voor zowel b2b- als b2c-marketing in alle markten en alle disciplines, van performance marketing en CRM tot events en content marketing en PR. Het team bestaat op dit moment uit 11 mensen. Volgens De Kroon zijn er nog veel groeimogelijkheden. ‘De kansen liggen vooral in internationale expansie. Het product is gewoon heel erg goed. Mijn opdracht is om een schaalbare strategie neer te zetten zowel qua team en qua marketing inhoudelijk.’
Voor Inner Circle werkte De Kroon onder meer bij reclamebureau Herc en bij YoungCapital.