Manutan brengt online mediabudget onder bij DQ&A

Postorderaar kiest adtech-expertise DQ&A voor branding en performance display marketing in de Benelux.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Display mediaplanning, inkoop, analyse en insights & reporting worden bij DQ&A ondergebracht. Hierdoor worden alle digitale marketing campagnes vancentraal inzichtelijk gemaakt. 

De uitvoering van de activiteiten is verdeeld over DQ&A&;s performance marketing agency Adsimilis en het DoubleClick Digital Marketing platform DQ&A One. &;In deze snel veranderende markt is het belangrijk om ervaren partners te hebben waar we op kunnen bouwen en waarmee we de volgende stap kunnen zetten,&; aldus Menno Hordijk van Manutan. &;Verder geeft het DoubleClick platform ons veel inzichten, waardoor we nog beter goede beslissingen kunnen nemen over de inzet van het totale online budget.&;

Voor de display strategie van Manutan maakt DQ&A gebruik van het in-house ontwikkelde touch-tell-sell model. Hiermee is de gehele conversie-funnel, van branding tot conversie afgedekt. Met dit model is het voor Manutan mogelijk om  complexe onderdelen van online campagnes eenvoudig inzicht te krijgen op de conversie-attributie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie