Display mediaplanning, inkoop, analyse en insights & reporting worden bij DQ&A ondergebracht. Hierdoor worden alle digitale marketing campagnes van Manutan centraal inzichtelijk gemaakt.
De uitvoering van de activiteiten is verdeeld over DQ&A's performance marketing agency Adsimilis en het DoubleClick Digital Marketing platform DQ&A One. 'In deze snel veranderende markt is het belangrijk om ervaren partners te hebben waar we op kunnen bouwen en waarmee we de volgende stap kunnen zetten,' aldus Menno Hordijk van Manutan. 'Verder geeft het DoubleClick platform ons veel inzichten, waardoor we nog beter goede beslissingen kunnen nemen over de inzet van het totale online budget.'
Voor de display strategie van Manutan maakt DQ&A gebruik van het in-house ontwikkelde touch-tell-sell model. Hiermee is de gehele conversie-funnel, van branding tot conversie afgedekt. Met dit model is het voor Manutan mogelijk om complexe onderdelen van online campagnes eenvoudig inzicht te krijgen op de conversie-attributie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!