Donderdag 11 september verschijnt een gerestylede editie van Management Scope. De managementtitel stelt vast dat het medialandschap totaal is opgeschud. Reden om de lezers te vragen wat zij nog wilde lezen in Management Scope. Quinty Danko, hoofdredacteur van Management Scope: 'Al snel werd duidelijk dat ons magazine alleen nog relevant is als we agenda-zettende kennis brengen. Relevante kennis voor de boardroom en managers die daaraan rapporteren. Dat was het moment dat wij zijn gaan samenwerken met "kennispartners": vooraanstaande consultants en bedrijven die op een bepaald domein voor onze lezers relevante expertise hebben.'
Volgens Danko komt de samenwerking met de kennispartners tot uitdrukking in interviews, analyses en rondetafeldiscussies: 'Daarmee heeft onze pay off "a meeting of minds" een belangrijkere betekenis gekregen. Onze lezer ontmoet de geïnterviewde topmanagers in het magazine en onze kennispartners ontmoeten de topmanagers fysiek. Bovendien treffen ook de kennispartners elkaar en organiseren we bijeenkomsten voor de lezers.'
Bij deze wijzigingen past volgens Danko een nieuw uiterlijk van het magazine
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!