KPN: Klantbeleving en digitalisering moeten samen gaan

Tijd voor andere benadering van customer care in het Nederlandse bedrijfsleven, meent de telecommer.

KPN is van mening dat customer care en ICT op een andere manier moeten gaan samenwerken om de kansen van de huidige digitale transformatie volop te benutten en een optimale klantbeleving te realiseren.

Te weinig samenwerking
In het Nederlandse bedrijfsleven wordt nog veel te weinig samengewerkt door cto’s en customer care managers, zei KPN vandaag op het event .

Als zij intensiever optrekken samen, wordt het volgens de telecommer makkelijker om mee te gaan in de digitale transformatie en de kansen die daarmee gepaard gaan. In 2016 gaf 75 procent van de grootzakelijke klanten tijdens het KPN-event The Digital Dutch aan digitale kansen niet voldoende te benutten.

Nederlanders zijn steeds vaker online via allerlei devices. Bedrijven moeten hier op in spelen om hun klanten vast te kunnen houden en te binden met de juiste online strategie en bijbehorende digitale toepassingen.

Grote stappen
Joris van Oers, executive vice President sales zakelijke markt van KPN Nederland: ‘Nederland maakt grote stappen in de digitale transformatie. Elk bedrijf wil hierin meegaan en KPN is ervan overtuigd dat Nederlandse bedrijven op ICT-gebied veel van elkaar kunnen leren.’

Medewerkerstevredenheid
Bob Mols, executive vice president customer service meent dat klanttevredenheid en medewerkerstevredenheid samen gaan. ‘Alleen vanuit dat uitgangspunt kun je aansluiten op de huidige digitale transformatie en de behoefte van klanten hierin om zo de optimale klantbeleving te creëren.’ 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie