De luchtvaartmaatschappij heeft tijdens de recente handelsmissie naar China een contract getekend met de Chinese internetgigant Alibaba om KLM-tickets te verkopen via het online reisplatform Alitrip.
KLM (en partner Air France) zijn naar eigen zeggen de eerste niet-Aziatische luchtvaartmaatschappijen die hun eigen webwinkel openen op het platform Alitrip.
Via deze webwinkel, die volgens planning in december opengaat, kunnen Chinese consumenten hun KLM-tickets direct bij de luchtvaartmaatschappij kopen.
KLM hoopt dat in de groeiende Chinese markt de bekendheid van het merk KLM onder Alibaba’s grote klantenbestand gaat groeien.
Dit nieuwe initiatief is in lijn met de ambities voor de Chinese markt, zo meldt KLM.
De luchtvaartmaatschappij was ook al de eerste buitenlandse luchtvaartmaatschappij met 24/7 klantenservice via de Chinese socialemediakanalen Weibo en WeChat.
<a href="https://dietplanpdf.com/">Diet Plan PDF</a>
<a href="https://ketosidedishes.com/">Keto Side Dishes</a>