Kees Wilbrink commercieel directeur Sanoma Media Netherlands

Wilbrink is sinds december 2014 director ad sales bij BrandDeli en gaat per 1 april naar Sanoma.

Hij volgt bij Sanoma Vincent Siegelaar op die eind vorig jaar zijn vertrek aankondigde. Bij de uitgever gaat Wilbrink rapporteren aan de nieuwe CEO Marc Duijndam, die Peter de Mönnink per 1 januari opvolgde.

Kees Wilbrink: ‘Sanoma is een bedrijf met mooie merken en een team dat heel goed weet wat de doelgroep interesseert. Ook de data-tak, Online Performance & Data, speelt daar grote een rol in. Ik heb verschillende gesprekken met Sanoma gevoerd en daarbij was ook een aantal salesmanagers actief bij betrokken. Dat geeft wederzijds veel vertrouwen. We gaan bouwen bij Sanoma. Daarnaast vind ik het interessant om te kijken hoe we allianties kunnen opzetten in de Nederlandse markt.’

Hij verwacht dat het team bij BrandDeli zijn vertrek goed kan opvangen. ‘Ze zijn klaar voor de toekomst. Het is een hecht team: er was de afgelopen jaren nauwelijks verloop.’

Eerder werkte Wilbrink acht jaar bij Ster, waar hij tot zijn vertrek salesmanager was.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie