Justus Wever is per 1 oktober managing director bij UM. Hij werkt al lange tijd bij IPG Mediabrands, waar hij als strategy director bureau Kinesso mede heeft opgebouwd. Daarvoor was hij onder andere chief marketing officer bij Athleteshop en actief als voorzitter in Via TaskForces.
In maart meldde IPG Mediabrands nog de komst van Viktor van der Wijk als nieuwe managing director. Hij was de opvolger van Yvonne Prins en Carolien van 't Hek, die sinds 2019 UM leidden. Van Wijk is dus inmiddels weer weg bij het mediabureau. IPG Mediabrands doet daar verder geen uitspraken over.
'Verdere groei en innovatie'
Ceo Saskia Wagenmakers over de aanstelling van Wever: 'Justus is echt een klantenman. Strategisch zeer sterk, met een digitaal en data DNA, sterk performance gericht en gefocust op innovatie en groei van klanten. Justus en ik hebben intensief samengewerkt bij Kinesso en ik heb zijn visie, energie en vermogen om teams en klanten te inspireren van dichtbij mogen ervaren. Ik ben ervan overtuigd dat hij een sterke bijdrage zal leveren aan de verdere groei en innovatie van UM en de klanten in Nederland.'
Justus Wever is 'enorm enthousiast en vereerd' om de rol van managing director bij UM Nederland op zich te nemen. 'UM werkt voor prachtige nationale en internationale merken en heeft een sterke reputatie op het gebied van creativiteit en klantgerichtheid. In een dynamische markt is het cruciaal om altijd vooruit te denken en klantrelaties te versterken met innovatieve strategieën. Daar ligt mijn passie.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!