De laatste key note van MarketingTechnology2015 is bekend: Jur Gaarlandt, senior manager bij SparkOptimus, verzorgt tijdens het congres op 2 december de marketingtechnology-outlook voor 2016. Wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen, waar moeten marketeers vooral op letten?
Gaarlandt werkte eerder bij McKinsey & Company en Markeur. Hij heeft een MSc in Transport, Infrastructuur en Logistiek van de Technische Universiteit Delft en een MBA van INSEAD.
Het #nav1280=8835">MarketingTechnology2015 congres is er voor marketeers die snappen dat in de digitale, genetwerkte tijd, de keuze en het goede gebruik van software correleert met marketing performance. En zich ervoor willen organiseren. Onderwerpen en presentaties begeven zich op het snijvlak van marketing, data, technologie en innovatie.
Andere sprekers op MarketingTechnology2015 zijn onder andere Rob Zuiderhoek (Business Consultant Digital Marketing, Adobe), Sebastiaan Berkvens (Head of e-Commerce en CRM, Heineken Nederland), Jaap Cuperus, marketing manager Nedis (Grootste Europese groothandel voor consumentenelectronica), Peter Zijlstra (Manager Marketing & Brand Communication, Mercedes-Benz Nederland) en Hans van Grieken, Vice President Research Gartner & Executive Lecturer Nyenrode Business University.
Meer weten? Bekijk hier het #nav1280=8835">hele programma.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!