Havas Amsterdam heeft Ido Sharon en Jules Hooijer aangetrokken als respectievelijk chief growth officer en strategy lead. Ze zijn beiden in januari begonnen.
Hooijer heeft gewerkt aan zowel klant- als bureauzijde bij onder andere De Lotto, DDB, Wavemaker, Ring en Werkspot. Hooijer: '77 procent van de merken wordt niet gemist als ze verdwijnen. Terwijl 76 procent van de mensen wél verwacht dat ze hun leven en dat van de planeet verbeteren. Havas is volledig ingericht op meaningfulness. Daar zocht ik naar in mijn werk; echte betekenis.'
Ido Sharon werkte onder meer voor RTL, Wayne Parker Kent en Sanoma. 'Het mediabureau moet zich opnieuw uitvinden. Mediaconsumptie is enorm veranderd, maar veel modellen aan de bureau kant zijn gelijk gebleven. Deze noodzakelijke transitie biedt juist voor Havas veel kansen.'
Ceo Thijs Muller: 'Wie meerwaarde wil behouden, moet overzicht bewaren en content op waarde kunnen schatten. Daarom deze twee nieuwe seniors, die niet per se uit de bureauwereld komen.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!