Joost Geurtsen (37) is per 1 februari aangesteld als nieuwe Content+ Lead van Mindshare.Greenhouse. Hij was hiervoor werkzaam als head of global partnership bij Insight TV. Daarvoor werkte hij als manager concept development bij Endemol Shine Nederland in Amsterdam en als creative director bij Endemol Shine Group in Londen.
In deze functies was hij onder meer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van (nieuwe) formats en content in samenwerking met partners en adverteerders. Dit resulteerde in proposities rond grote tv-titels zoals GTST, All You Need is Love en Big Brother, maar ook premium ‘digital first’ titels als Wander Network en Legends of Gaming.
Branded content en brand publishing gaan een steeds grotere rol spelen in de communicatiemix, meldt Mindshare.Greenhouse.
Geurtsen: 'Als ik kijk naar het portfolio aan klanten en het brede scala aan resources, kennis en expertises in de groep, zie ik een hele hoop kansen en aanknopingspunten om mooie verhalen te vertellen. Het doel is om de ontwikkeling en inzet van (native) brand content naar een volgend level te tillen.’
Geurtsen volgt Michael Willems op die naar dentsu vertrok.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!