Amsterdams creatief bureau Natwerk breidt uit. Het bureau wil de merkgedreven koers aanhouden en neemt Jens Bezemer aan als strategy director. Met Bezemer binnen de gelederen verwacht het bureau om merken nog meer op de lange termijn te sturen.
Master Filosofie van Cultuur en Bestuur
Bezemer deed zijn strategische kennis en ervaring op bij creatief bureau Sinc waar hij in 7,5 jaar voor kleine en grote klanten werkte. In diezelfde periode rondde hij de master Filosofie van Cultuur en Bestuur aan de VU af, schreef stukken voor online tijdschrift en kunstenaarsplatform Hard//Hoofd en publiceerde zowel een kort verhaal als een fotografieboek over de NASA Voyager missie. Met Bezemer erbij bestaat de afdeling strategie bij Natwerk nu uit vier personen.
Relevant blijven als merk
Bezemer over zijn nieuwe uitdaging: ‘We leven in een tijd waarin organisaties en bedrijven moeten laten zien welke actieve rol ze spelen en hoe ze iemands leven beter kunnen maken. Een merk moet vandaag de dag dan ook bikkelhard werken om morgen nog relevant te zijn. Maatschappelijk, economisch, cultureel en organisatorisch. Dat vergt goed luisteren, keuzes maken en fundamenten bouwen. Bij Natwerk ga ik deze uitdaging aan.’
Grote en kleine merken
Reinier Steures, managing partner bij Natwerk, ziet de komst van Bezemer als een goed teken aan de wand: ‘Natwerk is al lang niet meer het bureau van alleen maar activaties of kleine merken. We werken óók voor grote spelers en gaan óók voor de lange termijn. We doen inmiddels veel merkpositioneringen en strategische rebranding trajecten. Dat is evenveel een creatief als een merk-strategisch proces. Jens past daar voor ons helemaal bij.'
Lees ook: Creatieve krachtenbundeling leidt tot ‘Het Nationaal Hoorspel’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!