Jacco ter Schegget begint consultancy Hanare

Doel is om de groei in de tech- en creatieve sector te stimuleren.

Jacco ter Schegget opent zijn consultancybedrijf Hanare om leiders en investeerders in de tech-, digitale en creatieve sectoren te ondersteunen bij hun strategische en transformatie-uitdagingen.

Ter Schegget verliet in februari Publicis, waar hij group ceo was.

Samenwerking met venture capital- en private equity firma's

Over Hanare zegt hij: 'Noord-Europa is de thuisbasis van een dynamische tech- en creatieve sector. Voor bedrijven die groeien en snel moeten opschalen, zijn focus, efficiëntie en snelheid cruciaal. Door mijn ervaring in bedrijven in Europa en Azië weet ik dat de combinatie van energie (het oosten) en richting (het westen) cruciaal is. Leiders in een snel veranderende industrie hebben behoefte aan ervaring en een pragmatische groeistrategie. Niet aan rapporten of vergezichten waar je niets mee kunt.'

Hanare richt zich op bedrijfsstrategie, verandermanagement, marketing en positionering en fractionele leiderschapsrollen (strategie/marketing). Daarnaast werkt de consultancy samen met venture capital- en private equity firma's om de prestaties en schaal van hun portefeuillebedrijven te verbeteren. De eerste projecten in Nederland en Scandinavië zijn inmiddels begonnen, zegt Ter Schegget.

Hanare

De naam hanare is afgeleid van de Japanse krijgskunst Kyudo (boogschieten) en benadrukt de essentie van timing en precisie. 'Elke stap, van het plaatsen van de voeten tot het loslaten van de pijl, is een metafoor voor ons strategisch proces. Het draait allemaal om energie en richting, leidend tot het cruciale moment van actie: het loslaten van de pijl; hanare.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie