In de campagne Adidas Odds is de hoofdrol weggelegd voor de eerste Indiase bladerunner ooit: Major DP Singh. Taproot Dentsu en Carat Media zijn verantwoordelijk voor de video. In de video staat de volgende vraag centraal: Waarom zou een bladerunner of iedereen met één voet dure hardloopschoenen moeten kopen voor beide voeten?
Adidas biedt de oplossing met Adidas Odds. Bij deze collectie wordt het mogelijk gemaakt om alleen twee linker- of twee rechterschoenen te kopen. Volgens marketingdirecteur van Adidas India Damyant Singh wil Adidas geen enkele atleet buitensluiten. ‘Het is onze manier om para-atleten aan te moedigen. We hopen ook dat het verhaal van Major DP Singh een inspiratie zal zijn voor velen om hun dromen na te jagen.’
Daarnaast komt de Indiase Adidas ook al met een tweede commercial voor deze campagne. In onderstaande video wordt hét verhaal verteld vanuit het perspectief van de schoen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!