Sterke merken, reputaties en organisaties worden gebouwd door een collectieve inspanning. Maar hoe geef je vorm aan alle processen waarin management, medewerkers én externe stakeholders gezamenlijk bouwen aan de organisatie-identiteit?
Tibor van Bekkum opent de dag met zijn verhaal over engagement van medewerkers bij positionering en purpose-ontwikkeling met een online identiteitstool.
Edwin Kaats, Auteur van boek ‘Leren samenwerken tussen organisaties’, het managementboek van 2013, zal stilstaan bij het feit dat effectieve samenwerking vraagt om het creëren van energieke verbindingen tussen de handelingsperspectieven van verschillende partijen.
Rijn Vogelaar, auteur van de Enthousiasme Trilogie, vertelt over het fenomeen wanneer er flow ontstaat binnen een organisatie tussen medewerkers onderling, met het management en met klanten; en het (positieve) effect daarvan.
Daarnaast worden er cases behandeld van Pantar Amsterdam, ING, het Jeroen Bosch Ziekenhuis en Nuon.
Voor het volledige programma kijkt u #nav851=5926">hier. Geinteresseerden die zich #nav851=5928">inschrijven voor 15 maart, ontvangen vroegboekkorting.
Het Identiteitscongres is een initiatief van Valuebridge in samenwerking met Adfo Groep.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!