HYPR trekt Bart de Vries aan als managing director

Bart de Vries stapt over van House of Sports naar HYPR.

Managing director Bart de Vries van HYPR

Advertentieplatform HYPR stelt per 1 december Bart de Vries (54) aan​ ​als managing director. Bij HYPR zijn 562 lokale krantentitels en 1.200 nieuwssites aangesloten. Het bedrijf heeft dit jaar ToLocal overgenomen. Oprichter Frank-Paul ter Berg vervulde de afgelopen maanden de functie van MD, hij gaat binnen het bedrijf de rol van innovatie & business development director oppakken.  

De Vries heeft ruim 25 jaar ervaring in de mediabranche. Hij was tot 2021 CCO van JCDecaux. De afgelopen twee jaar was hij business manager bij sportmarketingbureau House of Sports. Bij HYPR wordt hij verantwoordelijk voor het op de kaart zetten van het bedrijf bij (inter)nationale adverteerders en mediabureaus, het stimuleren van groei en het vormgeven van het platform om deze groei te managen. 

De Vries: ‘Ik ben mijn carrière begonnen bij een huis-aan-huiskrant, waardoor mijn emotionele band met dit medium en het ondernemerschap dat erbij komt kijken, altijd groter is geweest dan met andere nieuwsmedia. Ik vind het dan ook mooi om nu met HYPR de lokale nieuwsmedia een groter aandeel te bezorgen in de mediamix van nationale adverteerders.’ 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie