Heineken benoemt Jan Bosselaers per 1 januari 2025 tot directeur marketing Heineken Nederland. Hij volgt daarmee Els Dijkhuizen op.
De afgelopen vier jaar was Bosselaers marketingdirecteur van Heineken Italië. Volgens Heineken is het portfolio van Heineken Italië onder zijn leiding versterkt, met merken als Ichnusa, Birra Messina, Birra Moretti en Heineken.
Hij startte in 2016 bij Heineken als manager marketing bij Alken-Maes, waar hij de herpositionering van Cristal Alken & Maes leidde. Heineken: 'En hij versterkte het portfolio buiten pils, door een sterke groei van Desperados en de herlancering van Hapkin en Mort Subite als onderscheidende ambachtelijke bieren.'
Dijkhuizen zet loopbaan binnen Heineken voort
Els Dijkhuizen zal per 1 januari 2025 worden benoemd als global director sponsorships communication, in het zogeheten Global Heineken Brand & Quality Socializing team.
In haar nieuwe functie is Dijkhuizen verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de entertainment- en engagementplatforms die gekoppeld zijn aan de wereldwijde sponsorships van het merk Heineken. Dit omvat het inzetten van belangrijke wereldwijde influencers in sport en muziek via het Heineken ambassadeursprogramma.
Dijkhuizen leidde in de afgelopen vier jaar bij Heineken Nederland onder andere bekroonde Heineken-campagnes zoals 'bar experience' en de succesvolle lokale campagne om het 150-jarig bestaan van het merk te vieren. Daarnaast speelde ze volgens Heineken een belangrijke rol in de groei en het succes van Texels.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!