Gecrashte auto tussen de cornflakes

Actie moet Canadese millennial wijzen op gevaar van drank achter het stuur

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Niks zo mooi als het gebruikelijke speelgoedje dat Amerikaanse en Canadese jongeren ontvangen in hun pak cornflakes of andere vorm van cereal. Tenzij het natuurlijk een half uitgebrande Hot Wheels betreft en dat is waar de bedenkers van de ‘don’t drink and drive’-actie gebruik van maken.




Bureau Rethink werd door belangenvereniging Arive Alive on Ontario College gevraagd een stuntje te bedenken, waarmee de boodschap direct tussen de ogen kwam: Ook na een verkwikkend slaapje ben je vaak nog steeds niet nuchter genoeg om achter het stuur te stappen. Die boodschap werd verstopt in een aantal sample-pakken Arrowhead Mills cereals en tijdens de introductiefase verspreid onder studenten. Social en viral deden de rest.




Bron: Adweek

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie