Evert Bronkhorst stapt van dentsu over naar Abovo Maxlead. Daar krijgt hij een centrale rol in het mediateam van Abovo Media.
Bronkhorst: 'Voor velen zal deze stap als een verrassing voelen. Maar een meer ondernemende omgeving kriebelde al een tijdje bij mij. Ik wil het verschil blijven maken en op basis van inhoud een lange relatie bouwen. De ambitie die ik voel bij Abovo Maxlead werkt daarom erg aanstekelijk. Zo werken zij ook. Daarnaast hebben zij een positionering rond eigenzinnigheid en daar kan ik me heel goed in herkennen.'
Bronkhorst begon zijn mediacarrière in 1981 bij een aantal reclamebureaus. Hierna volgden Schreiner & van Bokkel en Initiative Media. In 1997 werd hij partner bij Medialand wat later overgenomen werd door Aegis en verder ging onder de naam Vizeum. Een lange periode volgde, de laatste jaren onder de vlag van dentsu.
Verder geeft Bronkhorst op Adformatie.nl maandelijks zijn visie op het radiolandschap en wordt hij regelmatig als mediaexpert gevraagd door nieuwsmedia.
Abovo Maxlead ceo Willem-Albert Bol: 'In ons vak is er terecht veel aandacht voor jonge talenten. Maar het belang van ervaring en senioriteit wordt daarbij wel eens vergeten. Evert is in mijn ogen een icoon van ons vak: scherpe en nuchtere mening, diep ingevoerd, zich hardmakend voor het vak.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!