Esther te Pas vertrekt als managing director bij DDB Unlimited. Het markeert voor haar het einde van 23 jaar DDB. In de laatste jaren leidde ze samen met onder andere Dick van der Lecq het Amsterdamse bureau. Te Pas: ‘We zijn in goed overleg uit elkaar gegaan nadat we ontdekten dat we niet dezelfde stip op de horizon hadden staan.’
Te Pas maakte samen met haar collega’s bij DDB Unlimited vele prijswinnende campagnes voor KLM, maar ook voor merken als Centraal Beheer, Vodafone, Vattenfall en meer recentelijk de nieuwe merkcampagne van Kruidvat. Daarnaast heeft zij het bureau operationeel door twee fusies heen geleid. Na 23 jaar DDB neemt Te Pas de komende maanden een kort sabbatical. Na de zomer wil ze weer aan de slag gaan.
Gevormd
Te Pas zegt DDB enorm dankbaar te zijn voor ruim twee decennia groeimogelijkheden. ‘Ik ben letterlijk groot geworden bij DDB, heb er een fantastische tijd gehad en heb met veel bijzondere, creatieve en inspirerende vakgenoten gewerkt. Ze hebben me gevormd tot wie ik nu ben. Het wordt tijd om mijn ervaring en passie ergens anders in te zetten. Ik wens DDB Unlimited veel succes bij de weg die zij inslaan.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!