Esther Brouwer verlaat TBWA na 12,5 jaar en is de nieuwe managing director bij Indie. Ze neemt die rol over van Catherine Talpey, die na ruim een jaar alweer is vertrokken. Zij is overgestapt naar Adidas en is daar director brand communications operations, een soortgelijke rol die ze eerder bij Nike vervulde.
Esther Brouwer was bij TBWA eindverantwoordelijk voor het Albert Heijn-account en speelde een grote rol in de supermarktmanagers-campagne, maar ook in de social case Appie Today met formats als BuikBillenBonus en Blij met Sjoerd. Ze was de laatste twee jaar managing partner bij het TBWA.
Volgens Brouwer was het na ruim 12 jaar TBWA tijd voor iets nieuws. Bovendien wilde ze werken in een omgeving waar co-creatie en korte lijntjes met de klant aanwezig zijn. 'Bij Indie is dat iets wat van nature al zo gaat en ik ben daar groot voorstander van. Met een klein en vooral enthousiast team snel grote stappen maken en mooie dingen creëren.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!