Essent is weer 'Helemaal thuis'

Bureau Etcetera lanceert nieuwe campagne

Tot 2010 was de merkbelofte van Essent ‘Helemaal thuis’. Vanaf woensdag heeft de energiedienstverlener een nieuwe reclamecampagne met deze .

Essent Levert

Zes jaar geleden wilde Essent niet meer bekend staan als energieleverancier, maar als energiedienstverlener. Om dat voor elkaar te krijgen ontwikkelde Etcetera de campagne ‘Essent Levert’. De focus lag op de producten en de diensten van Essent die comfort in huis verbeteren.

Onderscheiden

Danny van de Wetering (Etcetera): ‘Essent levert allerlei producten en diensten die gericht zijn op . Samen hebben we besloten dat het merk zich hiermee kan onderscheiden van de twee andere grote energieleveranciers, Nuon en Eneco.’

Muziek

Volgens Van de Wetering past de slogan ‘Helemaal thuis’ daar goed bij. Daarom besloten ze om de oude merkboodschap weer van stal te halen. Ook de muziek is een oude bekende in een nieuw jasje: een nieuw arrangement van de bekende Madness hit ‘Our House’. De campagne draait om comfort in huis. In de video zie je niet alleen dat menselijke bewoners, maar ook dieren graag terug komen in hun comfortabele huis.

Credits:

Creatie: Stan van Zon, Gido van der Vlies

Strategie: Frank Huiberts, Job Koopman

Business Director: Danny van de Wetering

Campagne producer: Jozé Rikken

Productiemaatschappij: Caviar

Regisseur: Henry Scholfield

DOP: Rutger Storm

Producers: Evan van Riet, Riren Berhaeghe, Leslie Verbist

Post-productie: Nozon

Geluid: Alfred Klaassen

Muziek: De Geluiderij / Sander Baas

Verantwoordelijk bij klant: Monique van Weert, Ingrid Nagtzaam, Maaike Visser 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie