Esmée Lechner verruilt Monks voor 10Nineteen, waar ze start als head of design

Eerder werkte ze onder andere bij DDB.

Esmee Lechner
Afbeelding: aangeleverd

Esmée Lechner, design director bij Monks (voorheen Media.Monks), stapt over naar het zes maanden oude bureau 10Nineteen. Ze start er als head of design en wordt ook medeoprichter.

Lechner werkte eerder bij bureaus als DDB en Superhero Cheesecake. Ook was ze zeven jaar curator en vervolgens head of curation bij Dutch Digital Design.

Over 10Nineteen

10Nineteen is in november gestart door Michelle Tan en Rian Verhagen - laatstgenoemde was tot begin 2022 managing director van Superhero Cheesecake. Doel van 10Nineteen is merken voor hun customer experience minder afhankelijk maken van externe bureaus en consultants. 10Nineteen zegt zelf daarom geen bureau of consultancypartij te zijn, maar een startup die het kennisniveau bij organisaties wil verhogen.

Lechner over haar nieuwe baan: 'We zien veel connected producten met slecht functionerende apps of websites die de kwaliteit van het fysieke product geen recht doen. Een gemiste kans, want een geweldige digitale ervaring bevordert betrokkenheid, loyaliteit en daarmee groei. Ik ben verheugd om deel uit te maken van dit getalenteerde team dat zich keer op keer heeft bewezen in de afgelopen vijftien jaar. Ik kijk ernaar uit om met designteams samen te werken en ze te begeleiden, wat uiteindelijk de kern van mijn rol bij 10Nineteen zal zijn.'

Lees verder over de start en visie van 10Nineteen

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie