Ik wil snel veel lezers van het Sprookjesbook.
Ik hoef niet veel lezers, ik wil dat ze het vooral heel spannend vinden.
Ik wil dat mensen van ons Sprookjesbook gaan houden!
Ik wil dat iedereen ook het 2e, 3e, 4e en 100e deel gaat lezen.
Ik wil graag een adreslijst van alle mensen die ons Sprookjesbook lezen.
Ik wil een duurzame conversatie met influencers rond m'n Sprookjesbook.
Ik wil meer Sprookjesbooks verkopen.
Ik wil dat mijn baas het Sprookjesbook leuk vindt. En mij ook.
Ik wil luisteren naar de consument en samen een nieuw Sprookjesbook creëren.
Ik wil m'n TV-commercialsterren een rol geven in het Sprookjesbook.
Ik vind vooral de copy van het Sprookjesbook niet zo sterk.
Ik vind dat het Sprookjesbook in het Engels moet.
Ik wil graag een toename van 5% in PTAT, TPI en XYZ.
Ik wil het allemaal anders doen, dood aan 't traditionele sprookje!
Ik wil vooral gewoon dat het gezellig blijft in het Sprookjesbook.
Ik wil een Spin en een Leeuw in 't sprookje. En een Lamp om het te lezen.
Ik wil alles wat hierboven staat.
En toen ging 't bijna mis. Kon dat wel, al die wensen in het Sprookjesbook? Wie ging dat betalen? En nog belangrijker; wie werd de baas?
De marketeer, PR-afdeling, brand manager, CEO, CCO, CMO, CXO, communicatiespecialist, woordvoerder, Social Media Manager, Big Data Department, het reclamebureau, het PR-bureau, de social media guru, de content marketing specialist, de storytelling toko, de branded content bazen, community builders, de engagement man en last but not least de guerrillagast:
Na uren discussiëren waren ze er uit. We beginnen gewoon 313 verschillende Sprookjesbooks. Want als alle neuzen dezelfde kant op staan, kun je natuurlijk helemaal niet 360 graden rond kijken! Mallerd.
En ze leefden nog lang en gelukkig. In het Sprookjesbook dan hè.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!