'E-mail nog steeds vast onderdeel van ochtendritueel'

Blinker lanceert Nationaal E-mail Onderzoek 2014.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

E-mail marketingbureauheeft vandaag Het Nationaal E-mail Onderzoek 2014 gelanceerd. Naast e-mail worden ook andere communicatiekanalen zoals Facebook en WhatsApp meegenomen. Blinker wil met het onderzoek onder bijna 2.000 Nederland e-mail- en social media-gebruik in kaart brengen. 

Diverse thema’s komen in het onderzoek aan bod, zoals Devices, Inbox, Leesmomenten, Koopgedrag, Uitschrijven en Spam. Voor veel Nederlanders is e-mail ’s ochtends het eerste online kanaal dat wordt gebruikt. Nederlanders onder de 35 jaar starten het liefst op met WhatsApp. 

Het is voor de tweede maal dat Blinker het onderzoek doet. Hierdoor kan ook gekeken worden hoe Nederlanders het ten opzichte van vorig jaar doen en wat de trends en ontwikkelingen van 2014 zijn.


 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie