Duo Talpa Social bundelt krachten in media-advies

Suzanne Pronk en Annemarieke van Felius – Loderus vertrokken recent bij Talpa Network en blijven samenwerken als zakelijke partners.

Annemarieke van Felius–Loderus (l) en Suzanne Pronk

Mediaprofessionals Suzanne Pronk en Annemarieke van Felius–Loderus blijven na hun vertrek bij Talpa Network samenwerken als zakelijke partners en gaan merken en personen adviseren in media en contentmarketing. Beiden doen dat eerst vanuit hun eigen bedrijf als zelfstandig ondernemers. Pronk vanuit Buro Blend en Van Felius–Loderus vanuit De Social Boerderij.

Pronk en Van Felius-Loderus werkten allebei bij Talpa Social (Pronk was er VP). Ze vertrokken afgelopen zomer na de reorganisatie als gevolg van de coronacrisis. 

Met meer dan 20 jaar ervaring in de mediawereld en het digitale landschap zijn ze nu inzetbaar als adviseur en voor interim-management. Pronk werkte eerder voor onder meer iProspect, G+J en IDTV, Van Felius-Loderus voor onder meer Reed Elsevier en RTL Nederland.

De twee zijn op 1 september al direct samen gaan werken voor een nieuw te lanceren streamingdienst waar infotainment en entertainment bij elkaar moeten komen. Zij gaan daarvoor de organisatiestructuur mede helpen opzetten en werken aan de merkpropositie en contentstrategie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie