Dit zijn de 3 genomineerden voor Marketing Talent of the Year

De marketingtalenten werken bij Parkmobile, RijkZwaan en T-Mobile.

De genomineerden voor Dutch Marketing Talent of the Year zijn dit jaar (in alfabetische volgorde): Loes Meys (Parkmobile), Martine Boekestein (RijkZwaan) en Viola Rijnsdorp (T-Mobile).

De  jury bestaat uit Dennis Lith (Essent), Marc Lamers (Wageningen Universiteit en Research), Erik Hoogenhout (VanDoorne), Dorkas Koenen (Rabobank), Martin de Boer (Corendon) en Joris van Zoelen (Synergie/voorzitter). De prijs wordt uitgereikt op 29 maart tijdens de Dutch Marketing Awards in het KIT in Amsterdam. 

Lees ook: Deze merken en marketeers maken kans op een Dutch Marketing Award 2018

Het aantal inzendingen voor Dutch Marketing Talent blijft jaarlijks groeien. De jury ziet in de inzendingen een aantal ontwikkelingen en noemt de kandidaten 'ondernemend'.  'Het zijn professionals die herkenbaar verder gaan dan de baan of rol die ze hebben van hen vraagt. Durf, ondernemerschap, eigenzinnigheid, aanhoudendheid en daadkracht zijn enkele van de termen die hen karakteriseren. Een andere ontwikkeling is de opkomst van de datagedreven strategie, waarbij steeds meer concrete merk- en campagneresultaten worden gedeeld.'

De feestelijke avond staat dit jaar onder leiding van Marijke Roskam (BNR) en biedt naast ontmoetingen met vakgenoten en succescases ook een mooi inhoudelijk programma.
Aljan de Boer geeft zijn visie op de Connected Society - het spanningsveld tussen mens en technologie en Marijke Roskam zal de 3 genomineerden voor de MOTY stuk voor stuk aan de tand voelen gedurende het programma. Kaarten voor de DMA18 zijn verkrijgbaar via de Dutch Marketing Awards.  

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie