Coen Dieckman (Swapfiets) en Roy van Rijn (VICE) naar GoSpooky

Coen Dieckman wordt operations director en Roy van Rijn finance director.

Roy van Rijn (links) en Coen Dieckman aan de slag bij GoSpooky.

Social first marketing bureau GoSpooky heeft haar team uitgebreid met Coen Dieckman als operations director en Roy van Rijn als finance director. Beide functies moeten de ambitieuze groeiplannen van het bureau gaan faciliteren.

Coen Dieckman werkte voorheen als global head of retail bij Swapfiets, waar hij bijdroeg aan de groei van het bedrijf van 8 naar 1200 mensen. In zijn nieuwe rol zal Dieckman zich voornamelijk focussen op het verder professionaliseren en schaalbaar maken van de processen binnen GoSpooky. Roy van Rijn was eerder werkzaam bij VICE Media Group waar hij als financieel directeur verantwoordelijk was voor de Noord-Europa.

Groei

'Beide mannen brengen een hoop kennis en ervaring mee die goed passen bij onze internationale ambities', zegt Liam Tjoa, oprichter van GoSpooky. 'Met ons groeiende klantenportfolio en een team van meer dan 50 collega’s, is het van essentieel belang dat we op een toekomstbestendige manier opereren en dat de groei in goede banen wordt geleid.' 

Coen Dieckman: 'GoSpooky heeft als bureau de snelheid, flexibiliteit en mogelijkheden om zichzelf te blijven ontwikkelen en uit te vinden. De potentie is er om het grootste en meest invloedrijke social bureau ter wereld te worden en ik kijk er naar uit om daaraan bij te dragen.' Roy van Rijn sluit zich daarbij aan. 'Na 10 jaar in de corporate wereld heb ik heel veel zin om aan de slag te gaan bij zo’n jong, dynamisch en energiek bedrijf als GoSpooky.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie