Denise Groen is aangesteld als nieuwe creative director van social contentbureau Yune, onderdeel van IPG Mediabrands. Ze komt van GoSpooky waar ze de laatste jaren werkte als creative lead. Ze was daar onder meer verantwoordelijk voor klanten als Zeeman, Samsung en Dior.
Groen was eerder werkzaam voor onder meer social bureau Dorst & Lesser en HBO Nederland.
'Ik heb voor Yune gekozen vanwege de creatieve en innovatieve benadering en de integratie van data, onderzoek en wetenschap', zegt Groen. 'Daarnaast is er de sterke ambitie om klanten uit te dagen zichzelf op nieuwe en authentieke manieren te laten zien, door voortdurend te omarmen wat er nieuw is en te experimenteren op verschillende sociale platformen. Deze stap voelt als thuiskomen binnen een bureau dat actief in gesprek gaat met diverse communities en écht hun leefwereld instapt.'
Volgens managing director Thijs Jaski van Yune heeft Groen 'een zeer uitgesproken en verfrissende visie op content, technologie en innovatie, in combinatie met een sterk gevoel voor alles wat merken menselijker maakt'.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!