De overeenkomst zorgt ervoor dat het digitale Mupi-netwerk Métropole zich straks uitstrekt over Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag. Met name in het winkelgebied in het centrum wordt het Buitenreclame-aanbod vergroot, maar ook in de rest van de stad creëert JCDecaux voldoende zichtbaarheid met Mupi’s op strategische locaties.
Het aanbod biedt mogelijkheden voor de inzet van targeted content en snel inspelen op de actualiteit.
Algemeen directeur René Witzel: 'Met de voortzetting van ons Mupi-contract in Den Haag verstevigen wij onze dominante positie inhet commercieel belangrijke Randstadgebied. Het partnerschap tussen JCDecaux en Den Haag gaat terug tot 1989. We hebben straks als enige exploitant zowel analoge als digitale zichtbaarheid op straat in de vier grootste steden van Nederland, wat past bij de internationale ambitie om in 2020 in de top 5 van digitale mediabedrijven te staan.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!