Eerder werkte Michiel Cox voor het DDB-netwerk in Nieuw Zeeland en Zuid-Korea. Binnen het DDB-netwerk werkte hij onder andere samen met klanten als McDonald’s, Cadbury, Lion Breweries en Volkswagen. Ook is zijn werk bekroond met meerdere prijzen, als verschillende Cannes Lions en Effies.
'Met zijn expertise in digital en smart-brand thinking past hij uitermate goed bij de groei de we doormaken en is hij een echte aanwinst voor ons en onze klanten om mee samen te werken', stelt Ivo Roefs, co-ceo van DDB & Tribal Amsterdam, opgetogen.
'Veel bureaus hebben het over het creëren van echt geïntegreerde campagnes, maar weinig kunnen dit ook echt waar maken', voegt Cox daaraan toe. 'Ik kijk er naar uit om bij een bureau te werken met klanten die de daad bij hun woord voegen en er op gebrand zijn om grote merken op een frisse manier neer te zetten.'
Cox gaat in zijn nieuwe functie aan de slag voor merken als Heineken en McDonald's.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!