Overslaan en naar de inhoud gaan

Creatief directeur Max Pinas vertrekt bij Dept

Executive creative director en partner Max Pinas neemt na ruim vijftien jaar afscheid van Dept.
Max Pinas
Max Pinas

Max Pinas, executive creative director van Dept, vertrekt na ruim vijftien jaar bij het bureau. De art director begon in 2008 bij TamTam, dat in 2016 werd gerebrand naar Dept. Pinas was als partner mede-verantwoordelijk voor de explosieve internationale groei van het bureau. Dept werd als eerste digitale bureau in 2019 Bureau van het Jaar bij de SAN. 

related partner content for mobile comes here

Zijn vertrek gaat in goed overleg met de andere partners. 'Het was het juiste moment voor ons beiden. Ik dacht er al een tijdje over na, en toen de kans zich voordeed om dit op een positieve manier voor ons beiden te doen, viel alles op zijn plaats.' Pinas zegt zich de komende periode breed te gaan orienteren en is beschikbaar voor consultancywerk en houdt zich bezig met verschillende startup-ideeen. 

Hij maakte zijn vertrek bekend via LinkedIn en een persoonlijk bericht aan collega's, klanten en andere relaties. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in