Communicatie Poll: ‘Donorcampagnes behoeven gerichter overheidsbeleid’

‘Hou maar op met die donorcampagnes’ luidde de Communicatie Poll stelling van afgelopen week naar aanleiding van de publicitaire ophef over een nijpend tekort aan donoren. Een minderheid (16 procent) van de bezoekers van Communicatie Online was het met die stelling eens en vond het ‘zonde van de belastingcenten.’ Eveneens een kleine hoeveelheid (18 procent) vond juist dat er meer geld moet worden gepompt in donorcampagnes.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met 67 procent was het merendeel van de online stemmers genuanceerder: zij vonden dat de donorcampagnes vooral moeten voorbestaan, maar dan wel in combinatie met gerichter overheidsbeleid.

De nieuwe stelling gaat over het verdwijnen van het merk Postbank, dat afgelopen week door ING werd aangekondigd. Wordt het een kapitale blunder, was het hoog tijd dat de merkenportfolio werd gelift of ligt de waarheid in het midden? Stem mee via de Communicatie Poll (rechterkolom homepage).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie