Coca-Cola Nederland kiest opnieuw voor Isobar

Het bureau van Dentsu Aegis Network ontwikkelde een Halloween-campagne voor Fanta tijdens de pitch van Coca-Cola Nederland.

Na de pitch besloot Coca-Cola de samenwerking voort te zetten met Isobar. 

Sabina van Wijk, digital manager bij Coca-Cola Nederland: 'Na een jarenlange samenwerking hebben we weer voor Isobar Nederland gekozen als full-service digital agency voor alle merken van Coca-Cola Nederland. De expertise en energie van Isobar tijdens de pitch heeft ons overtuigd en is ook merkbaar in deze campagne.'

Halloween-campagne 
Fanta kwam in samenwerking met Isobar afgelopen week met een Halloween-campagne. Vanuit de Fanta Halloween Headquarters werken heksen en andere griezelige karakters samen om Nederlandse jongeren te inspireren Halloween te vieren. Met deze campagne wil het frisdrankmerk Nederlanders enthousiasmeren Halloween te omarmen. 

De campagne wordt uitgerold via Facebook, Snapchat, Instragram en YouTube en bestaat uit exclusieve Halloween cans, online video, social tutorials, Snapchat lenzen, social activaties, pranks en een ‘Scarify your video’ service waarin fans via Facebook messenger een enge video kunnen maken om hun vrienden mee te pranken. Ook is er een samenwerking met influencers Mascha (Beautygloss), Denise (Iamtheknees) en Oma Miep om de campagne onder de aandacht te brengen bij jongeren in de leeftijdsgroep 13+. 

De campagne loopt tot en met 11 november 2017 en is een kick-off van de Fanta Halloween Headquarters die de komende jaren zal terugkeren tijdens Halloween. 

Credits
Klant: Fanta (Coca-Cola Nederland) 
Digital Creative agency: Isobar
Mediabureau: UM

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie