Charles Groenhuijsen wordt communicatieadviseur bij Value@Stake

Richt zich als associate-director op mediastrategie, interview- en presentatietraining, coaching bestuurders en thought leadership

Journalist en publicist Charles Groenhuijsen sluit zich als associate director aan bij strategisch communicatieadviesbureau Value@Stake.

Bij het Hilversumse bureau, gespecialiseerd in communicatie bij transformatie en disruptie, zal hij zich - naast mediastrategie, interview- en presentatietraining - richten op de coaching van bestuurders en thought leadership.

Groenhuijsens wordt een optimistisch adviseur, blijkt op de site van Value@Stake: 'In tegenstelling tot het beeld dat zich via de media aan ons opdringt, zijn we objectief gezien welvarender, veiliger en beter opgeleid dan ooit', zegt Groenhuijsen. 'Voor leiders van organisaties bieden alle razendsnelle technologische en maatschappelijke veranderingen kolossale uitdagingen, maar vooral ook enorme kansen'.

Charles Groenhuijsen werkte lang in de journalistiek, eerst bij het ANP en de Volkskrant, daarna bij de NOS waarvoor hij uiteindelijk 23 jaar zou werken, als redacteur, correspondent in de Verenigde Staten en anchorman van het NOS Journaal. 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie